یادداشت دلیل تنهایی رضا حسینی مقدم, یکشنبه 19 خرداد 1392 0 3624 در نهان به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند ؛ در آشکار از آنانی که دوستمان دارند غافلیم و شاید این است دلیل تنهایی ما !!! “دکتر شریعتی” خواهشمند است کلمهی “دوست دارم” رو با کلمهی “دوستت دارم” اشتباه نگیرین ! یادداشت سوال امتحانی نقلقول زندگی ... رضا حسینی مقدم رضـــا تمام محتوای سایت را بروزرسانی میکند. وبلاگ به صورت نامنظم نوشته میشود و هیچ نظم و ترتیبی در موضوعات ، مطالب و پست ها وجود ندارند. هر مطلب انتشار یافته میتواند حقیقت داشته باشد و یا اینکه فقط ساخته ذهن او باشد. مطالب مرتبط یادداشت خسته شدم یادداشت گاه گاهی یادداشت سفید، سیاه یادداشت دنیای پسرونه یادداشت علت تنهایی یادداشت آنا جان
dust daram ba duset daram farg dare
duset daram yani dustat daram mage na?
نه !
“دوست دارم” با “دوستت دارم” که فرق دارن !
“دوستت دارم” رو تو قصه ها لیلی به مجنون میگه ، ‘””دوسِت دارم””‘ رو تو واقعیت من به تو !